INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z USŁUGI e-KONTA
1. Co to jest e-Konto Diners Club udostępnia w sposób ciągły dla Posiadaczy i Użytkowników kart imiennych Diners Club serwis internetowy w ramach usługi e-Konto, dzięki któremu mają oni możliwość wglądu do: - informacji zawartych na miesięcznych wyciągach.
- bieżących operacji dokonanych kartą Diners Club, oraz naliczonych opłat i prowizji obciążających Konto Karty, pobranych zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji, salda konta karty.
- Stanu punktów naliczonych w Programie Premiowym Diners Club.
2. Kto może korzystać z e-Konta e-Konto jest udostępnione dla Posiadaczy i Użytkowników kart imiennych wydanych przez Diners Club Polska oraz współpracujące Banki.
3. Korzyści z usługi e-Konto
e-Konto oferuje Posiadaczom i Użytkownikom kart Diners Club internetowy dostęp do konta karty celem wglądu i monitorowania , bieżących operacji, pobranych opłat i prowizji, stanu punktów w Programie Premiowym Diners Club, salda konta karty. Udostępnienie zbiorczego wyciągu z konta karty następuje nie później niż w szóstym dniu roboczym po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Wyciąg nie jest udostępniany w przypadku braku księgowań na Koncie Karty w danym okresie rozliczeniowym. Bieżące Operacje co do zasady pojawiają się w e-Koncie w ciągu trzech dni od dokonania Operacji.
4. Aktywacja e-Konta
Rejestracji do e-Konta należy dokonać poprzez stronę www.dinersclub.pl, wybierając w menu głównym okno „Logowanie do systemu e-Konto”. W trakcie rejestracji nowy użytkownik jest poproszony o podanie hasła składającego się z 8 znaków, stanowiących kombinację liter i cyfr. Przy rejestracji nowego użytkownika w usłudze e-Konto uaktywniona jest automatycznie opcja E-MAIL w ikonce USTAWIENIA. Oznacza to, że nowy użytkownik będzie otrzymywał na adres e-mail podany w procesie rejestracji, powiadomienia o wygenerowaniu się nowego wyciągu, natomiast nie będzie otrzymywał wyciągów w formie papierowej pocztą tradycyjną. Zmiany USTAWIEŃ można dokonać po pierwszym zalogowaniu się do e-Konta. Wyboru USTAWIEŃ i ich ewentualnych zmian mogą dokonywać wyłącznie Posiadacze kart głównych (również dla kart dodatkowych). Po udanej rejestracji, z adresu e –mail: customer.service@dinersclub.pl nowy użytkownik e-Konta otrzymuje, na podany w procesie rejestracji adres e-mail, swoją nazwę użytkownika.
5. Jak zalogować się do e-Konta
Po procesie rejestracji, nowy użytkownik powinien zalogować się do e-Konta poprzez stronę www.dinersclub.pl (okno "Logowanie do systemu e-Konto" w menu głównym) podając a) nazwę użytkownika, którą otrzymał pocztą elektroniczną, na adres podany podczas rejestracji, b) wybrane podczas rejestracji hasło, Posiadacz Karty Głównej, po zalogowaniu się, otrzymuje dostęp do informacji zawartych w e-Koncie zarówno do swojej karty głównej jak i wydanych do niej kart dodatkowych.
6. Jak korzystać z e-Konta
Po zalogowaniu się można skorzystać z opcji znajdujących się po lewej stronie ekranu. a) USTAWIENIA: Zaznaczenie okna „e-mail” oznacza, że Posiadacz / Użytkownik będzie otrzymywał drogą mailową, na adres wskazany w procesie rejestracji, powiadomienie o nowym wyciągu udostępnionym w e-Koncie Zaznaczenie okna „poczta tradycyjna” oznacza, że Posiadacz / Użytkownik będzie otrzymywał wyciąg w formie papierowej. Wybranie tego okna jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na obciążenie Konta Karty opłatą określoną w Tabeli Opłat i Prowizji w związku ze świadczeniem tej usługi. Ustawieniem domyślnym jest zaznaczenie okna „e-mail”. Nie ma możliwości korzystania z obu opcji jednocześnie. Wyboru USTAWIEŃ i ich ewentualnych zmian mogą dokonywać wyłącznie Posiadacze kart głównych (również dla kart dodatkowych).
b)BIEŻĄCE OPERACJE: lista ostatnich dostępnych dla danej karty w cyklu rozliczeniowym operacji, oraz ich ściągnięcie w formacie Excel c) WYSZUKAJ OPERACJE: umożliwia wyszukiwanie operacji według: rodzaju waluty daty operacji lub miejsca oraz ściągnięcie wyników wyszukiwania w formacie Excel. d) e-WYCIĄG: pozwala na sprawdzenie bieżącego lub poprzednich wyciągów (od Stycznia 2006) i ich pobranie w formacie pdf ( do otwarcia pliku pdf niezbędny jest program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać ze strony www.dinersclub.pl) 7. Zasady bezpiecznego korzystania z e-Konta Diners Club:
- Zapamiętaj wybrane przez siebie hasło i nie udostępniaj go innym osobom. W przypadku utraty hasła skorzystaj z funkcji NIE PAMIĘTAM HASŁA - Zapamiętaj otrzymaną w e-mailu nazwę użytkownika i nie udostępniaj jej innym osobom. W przypadku utraty nazwy użytkownika skontaktuj się z Diners Club Polska - Pamiętaj o ochronie danych karty - przy rejestracji upewnij się, że sesja jest szyfrowana (symbol kłódki w dolnej części ekranu). W przypadku utraty karty NATYCHMIAST powiadom o tym fakcie Diners Club , lub bank, który wystawił Twoją kartę Diners Club (całodobowy numer +48 22/826 07 66). - Loguj się tylko z portalu internetowego www.dinersclub.pl - Nigdy nie używaj do logowania adresu lub linku przesłanego przez inną osobę niż pracownik Diners Club Polska.
8. Inne zalecenia
- Stosuj zalecane ustawienia przeglądarki internetowej (aktywacja cookies) - Staraj się nie korzystać do dostępu do e-Konta Diners Club w miejscach ogólnie dostępnych, jak np. kawiarenki internetowe. Używane tam oprogramowanie może być tak zmodyfikowane, lub skonfigurowane, że dane są gromadzone bez Twojej wiedzy. - Informuj niezwłocznie Diners Club Polska o wszelkich podejrzanych sytuacjach (+48 22/826 07 66, Pn-Pt 09.00-16.30)
9. Dane osobowe podane w procesie rejestracji oraz ich zmiany Posiadacz/Użytkownik karty Diners Club przyjmuje do wiadomości, że ponosi odpowiedzialność za prawidłowość swoich danych osobowych podanych w procesie rejestracji do usługi e-Konto oraz ich ewentualne zmiany a także, że podanie nieprawidłowych danych będzie skutkowało brakiem otrzymywania powiadomień e-mailem o nowych wyciągach. Posiadacz/Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych kontaktowych (numer telefonu i adres e-mail) podanych w procesie rejestracji przez Diners Club, w celach wyrażonych w Umowie o Kartę Diners Club.
|